طالوت ◕‿◕

وبلاگ ورزش‌دوستان و ورزشکاران جسم_روح_ذهن

طالوت ◕‿◕

وبلاگ ورزش‌دوستان و ورزشکاران جسم_روح_ذهن

طالوت  ◕‿◕

سلام به همه
............................
- مطالب این وبلاگ با هدف گسترش ورزش و تحرّک و نشاط واقعی و پایدار و رفتار صحیح در زندگی انتشار می یابد.
- از پیشنهادهای شما استقبال می‌کنیم.
- شاد و سالم و امیدوار باشید...
............................
وضعیت وبلاگ: نیمه فعال

آخرین نظرات
  • ۳ آبان ۰۰، ۱۷:۲۶ - takarli
    عالی
  • ۳ اسفند ۹۹، ۱۰:۰۱ - نیوشا
    عالی

در یکی از مغازه ها مشغول کار بود. یک روز در وضعیتی دیدمش که خیلی تعجب کردم. دو کارتن بزرگ اجناس روی دوشش بود. جلوی یک مغازه کارتن ها را روی زمین گذاشت.



وقتی کار تحویل تمام شد، جلو رفتم و سلام کردم. بعد گفتم: آقا ابراهیم برای شما زشته، این کار باربرهاست نه کار شما!

نگاهی به من کرد و گفت: کار که عیب نیست،بیکاری عیبه،این کاری هم که من انجام میدم برای خودم خوبه، مطمئن میشم که هیچی نیستم. جلوی غرورم رو می گیره!
گفتم: اگه کسی شما رو اینطوری ببینه خوب نیست! شما ورزشکاری و... خیلی ها می‌شناسنت.
ابراهیم خندید و گفت: ای بابا! همیشه کاری کن که، اگه خدا تو رو دید خوشش بیاد نه مردم!

 

 طالوت

http://nedayeghalam.cbo.ir

نظرات  (۳)

عالی بود

۲۴ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۰ مهدی ابوفاطمه
خدا رحمتشون کنه
دور از زندگی ما ها بودن
و بیشتر به رنگ خــــــــــــــــــــــــدا زندگی کردن تا رنگ ما
....
پاسخ:
خدا رحمتشون کنه
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۳:۰۳ ...ما شیعه ها ...
وقتی زندگی نامه این عزیزان رو می خونیم متوجه میشیم با همه فرق دارند
مصداق این شعر هستند
خواهی نشوی همرنگ   رسوای جماعت شو
پاسخ:
آفرین به شما
اره همینطوره که خاص بودند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">