طالوت ◕‿◕

وبلاگ ورزش‌دوستان و ورزشکاران جسم_روح_ذهن

طالوت ◕‿◕

وبلاگ ورزش‌دوستان و ورزشکاران جسم_روح_ذهن

طالوت  ◕‿◕

سلام به همه
............................
- مطالب این وبلاگ با هدف گسترش ورزش و تحرّک و نشاط واقعی و پایدار و رفتار صحیح در زندگی انتشار می یابد.
- از پیشنهادهای شما استقبال می‌کنیم.
- شاد و سالم و امیدوار باشید...
............................
وضعیت وبلاگ: نیمه فعال

آخرین نظرات
  • ۳ آبان ۰۰، ۱۷:۲۶ - takarli
    عالی
  • ۳ اسفند ۹۹، ۱۰:۰۱ - نیوشا
    عالی

رفته بودم پیش دکتر شنبه شب

چون که از چاقی شده جانم به لب!

گفتمش: دکتر! ببین حالم بد است

وزن من خیلی فراتر از صد است

لاغری من را نکرده یاوری

گرچه خوردم قرص های لاغری

هفته ای شش روز ورزش می کنم

تازه حین کار، نرمش می کنم

غیر از این ها من غذا کم می خورم

اغلب اوقات شلغم می خورم

پس چرا من چاق می باشم هنوز؟

می شود باشم شبیه «تام کروز»؟

گفت دکتر: چاره ی درمان تو

هست در دستان من، جایی نرو

تا رها گردی ازین وضع وخیم

راه حلش نیست ورزش با رژیم

گر که می خواهی شود حالت نکو

نسخه ی من را عمل کن مو به مو:

خودروی شخصی نبر با خود دگر

روز با واحد تردّد کن پسر

شک نکن بین فشار جمعیت

می شوی لاغر، ولی با کیفیت!

من عمل کردم به حرف او خفن

شصت و شش کیلوست اکنون وزن من!

 

 علی محمدمیرزا

نظرات  (۱۴)

عالی

خیلی دنبال شعرگشتم خدا خیرتون بده😍😂

پاسخ:
خداروشکر خواهش میکنم
۰۱ بهمن ۹۹ ، ۰۰:۱۷ علیرضا B.U.L

عالی بود عالی

خیلی خوب بوددددد😂😂😂👏

حرف نداشت معرکه👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

عالی بود ولی این روش برای من جواب نداد😂😂

پاسخ:
دیگه امیدی نیست😂
عالی بود بسیار عالی

پاسخ:
تشکر از نظر شما
۰۶ آبان ۹۷ ، ۱۵:۱۹ خوشگل خانوم
واااااای خیلی زیباست
😘😘😘
عااااااااالیی😍😘😃
سلام استاد چیره دست در کار

پاسخ:
سلام خدمت شما... چه کنیم دیگه :)
۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۶:۵۲ اصغر خلیلیان

عالی بود استاد

 

پاسخ:
مخلصیم...
ممنون

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جالب و عالی

پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخ
ممنون از نظرتون
بیان احساسات من 3 کیلو کردم کم
پاسخ:
:))
عالی بود عالی
پاسخ:
ممنون از بیان نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">