طالوت ◕‿◕

وبلاگ ورزش‌دوستان و ورزشکاران جسم_روح_ذهن

طالوت ◕‿◕

وبلاگ ورزش‌دوستان و ورزشکاران جسم_روح_ذهن

طالوت  ◕‿◕

سلام به همه
............................
- مطالب این وبلاگ با هدف گسترش ورزش و تحرّک و نشاط واقعی و پایدار و رفتار صحیح در زندگی انتشار می یابد.
- از پیشنهادهای شما استقبال می‌کنیم.
- شاد و سالم و امیدوار باشید...
............................
وضعیت وبلاگ: نیمه فعال

آخرین نظرات
  • ۳ آبان ۰۰، ۱۷:۲۶ - takarli
    عالی
  • ۳ اسفند ۹۹، ۱۰:۰۱ - نیوشا
    عالی

خدا گفت: چیزی بگو !

گنجشک گفت: خسته ام.

خدا گفت: مگر مرا نداری ؟

گنجشک گفت: گاهی چنان دور می شوی که بال های کوچکم به تو نمی رسند .

خدا گفت: آیا هرگز به ملکوتم نیامدی ؟

گنجشک سکوت کرد. بغض  به دیواره های نازک گلویش فشار آورده بود.

خدا گفت: آیا همیشه در قلبت نبوده ام ؟! چنان از غیر پُرش کردی که جایی برایم نمانده.

چنان کوچک که دیگر توان پذیرشم را نداری . هرگز تنهایت گذاشتم ؟

گنجشک سر به زیر انداخت . دانه های اشک ، چشم های کوچکش را پر کرده بود .

خدا گفت : اما در ملکوت من همیشه جایی برای تو هست ، بیا !

گنجشک سر بلند کرد . دشت های آن سو تا بی نهایت سبز بود .

گنجشک به سمت بی نهایت پر گشود...

نظرات  (۶)

۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۵ محمدرضا گلزاری
با سلام

ممنونم عالی بود

لطفا از وبلاگ من هم بازدید کنید و اگر خواستید در آن نظر بگذارید

من وبلاگ شما رو دنبال میکنم اگر لطف کنید شما هم وبلاگم رو دنبال کنید ممنون میشوم
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
دنبال میشوید
ممنون از پست زیباتون
اینبارهم توخیلی از درس هایی که پس دادم تجدید شدم
یعنی بازم شهریوری شدم!
اگه لطف و کرم استاد نمیبود شاید کلا مردود میشدم!
دمت گرم خداجون که لطف میکنی تجدیدم میکنی،ولی هیچوقت ردم نمیکنی...
پاسخ:
دمت گرم خداجون
این روزا دلم میگیره از اینکه آدما یادشون رفته خدایی هست اون بالا...
خیلی زیبا بود..
کاش همه یادشون بمونه
پاسخ:
ای کاش بفهمیم و بپذیریم قبل از اینکه دیر بشه...
موفق و پیروز باشید
سلام علیکم مومن
داره درهای رحمت الهی بیش از پیش باز میشه و وارد شهر الله و ماه میهمانی خدا میشیم کم کم
لطفا بنده و مجموعه نویسنده های وبلاگ فانوس جزیره را از دعای خیرتان در شهر الله و ماه میهمانی خدا بی نصیب نگذارید
ملتمس دعای خیرتان هستیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
علیکم سلام
ما هم محتاج دعاییم
خدا ما را ببخشد!
درود.
بسیار زیبا و لطیف و دلنشین.
چیزی ست که خیلی از ماها از یاد برده ایم...
پاسخ:
موافقم ...
خدا خدا خدا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">